Proste pomysły na e-mail marketing, które się sprawdzają
Każdy wie, że aby odnieść sukces w biznesie, ważne jest stosowanie dobrych strategii marketingowych.
Chociaż istnieje wiele sposobów na sprzedaż produktów, marketing e-mailowy to świetny sposób na wykorzystanie Internetu i dotarcie do nieograniczonego rynku docelowego. Czytaj dalej, aby odkryć sposoby wykorzystania e-mail marketingu w swojej firmie.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów. Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu. Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Bądź spójny ze swoimi układami e-maili. Upewnij się, że Twoje e-maile będą spójne z kolorami i brandingiem. Wybrana czcionka powinna być łatwa do odczytania. Po kilku rozmowach z subskrybentami zaczną dostrzegać Twoje wiadomości i będą wiedzieć, że są one zawsze od Ciebie.
Zawsze powinieneś mieć na celu zapoznanie się z klientami, zwłaszcza gdy korzystasz z kampanii e-mail marketingowej.Zrozum, że ostatecznym celem kampanii e-mail marketingowej jest generowanie większej sprzedaży.
Każdy wysłany e-mail powinien przybliżyć czytelników do dokonania zakupu. Można to osiągnąć, pisząc wiadomość e-mail zawierającą informacje o nowych ofertach produktów, starych ofertach produktów lub dostępnych dla nich ofertach specjalnych.Daj swojemu klientowi jasny wybór, aby zgodził się na e-mail marketing i łatwy sposób na zrezygnowanie, aby zbudować zaufanie klientów. Pominięcie tego kroku może nie tylko kosztować subskrybentów, ale mogą też rozmawiać z innymi, co może jeszcze bardziej zaszkodzić reputacji Twojej firmy. Istnieje również szansa, że konkretni dostawcy usług internetowych będą Cię blokować, co może poważnie zaszkodzić Twojej firmie.Najlepszym sposobem na uniknięcie wysyłania spamerskich wiadomości e-mail jest samodzielne studiowanie spamu. Utwórz konto e-mail, wyświetlaj je w Internecie i przyjrzyj się nadchodzącemu spamowi. Dowiedz się, co te e-maile robią źle i odpowiednio dostosuj własne kampanie e-mailowe. Podejmowanie działań mających na celu uchronienie Cię przed spamerami może zwiększyć wiarygodność Twojej marki.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników. Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę. Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale częściej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się rykoszetem.Jak widać, e-mail marketing może być skuteczną metodą marketingową dla każdej firmy, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystany. Korzystając z Internetu, docierasz do niezliczonych potencjalnych klientów spoza Twojej okolicy. Skorzystaj z powyższych wskazówek, aby rozpocząć kampanię e-mail marketingową i zacząć zarabiać w swojej firmie.