Wprowadź swój marketing w epokę mobilną

Marketing mobilny może być ekscytujący.

Ma tak wiele sposobów, że można go dostosować do każdego biznesu, że możliwości są nieskończone. Może to utrudnić komuś niedoświadczonemu i kto nie ma pojęcia, od czego zacząć. Wskazówki zawarte w tym artykule mogą przygotować Cię do wyzwania.Nie da się prowadzić marketingu sieciowego bez telefonu komórkowego. Twoja sieć i potencjalni użytkownicy muszą czuć, że jesteś dostępny w normalnych godzinach pracy, a telefon komórkowy zapewni Ci elastyczność w wychodzeniu i spotykaniu się z ludźmi bez utraty ani jednego połączenia. Smartfon pozwoli Ci również odbierać pocztę w podróży.Pamiętaj, telefony są osobiste! Mobilność wykracza poza telefony komórkowe i internet. Abonenci są połączeni przez SMS-y, głos, mobilny internet i aplikacje na smartfony. Do środowiska mobilnego dodawane są elementy, które spełniają różne potrzeby wszystkich użytkowników, i musisz zrobić to samo. Twoje kampanie mobilne muszą być łatwo dostępne, osobiste i trafne!Niech Twój marketing mobilny będzie prosty. Ważne jest, aby liczbę wymaganych kliknięć ograniczyć do minimum, aby zwiększyć odzew na swoje wysiłki. Ponieważ korzystanie z klawiatury mobilnej jest frustrujące, jeśli wymaga nadmiernego pisania, nie wymagaj podawania zbyt wielu informacji. Zadawaj tylko te pytania, które są absolutnie potrzebne, i kieruj się w jasny sposób.Powiąż swój marketing z dużymi wydarzeniami lub świętami. Specjalne okazje mogą sprawić, że Twój marketing naprawdę zadziała. Specjalne bony podaruj paniom tylko w Dzień Matki. Organizuj konkursy w dni wielkich wydarzeń sportowych, aby Twoja marka była obecna. Wprowadź swój marketing w epokę mobilną

Podaruj swoim klientom krótki kod, dzięki któremu każda osoba wysyłająca SMS ma szansę na wygraną.Rozejrzyj się za różnymi firmami.

Wszystkie firmy zajmujące się marketingiem mobilnym różnią się stylem i metodami. Znalezienie tego, które jest najlepsze dla Twojej firmy i Twoich klientów, może być tak proste, jak odwiedzenie ich stron internetowych. Nigdy nie zadowalaj się pierwszym, który znajdziesz bez sprawdzenia, co mogą zaoferować inne firmy.Upewnij się, że jako marketer mobilny śledzisz swoją obecność w mediach społecznościowych. Jeśli masz stronę na Facebooku lub Twitterze, chcesz monitorować, co ludzie o tobie myślą i ile osób ogólnie cię lubi/nie lubi. Umożliwi to naprawienie niektórych rzeczy, aby lepiej zaspokoić potrzeby odbiorców.Świetnym sposobem, aby zobaczyć, jak można połączyć marketing mobilny z mediami społecznościowymi, jest zwrócenie uwagi na innych ludzi, którzy robią to samo. Pozwoli ci to zobaczyć, jak wszystko jest robione poprawnie. Nie będziesz chciał kopiować ich formuły dosłownie, ale pomoże to trochę naśladować ich styl.Upewnij się, że zmodyfikujesz swojego bloga tak, aby wyglądał świetnie na każdym urządzeniu mobilnym. Jest to konieczne, jeśli używasz bloga do komunikowania się z ludźmi. Twój blog może wyglądać dobrze z Androida, ale iPhone może go zabić. Będziesz musiał zabrać się do pracy, modyfikując go, zanim inni ludzie się odstraszą.Rynek mobilny wcale nie zwalnia, ale to nie znaczy, że musisz wejść, aby się tam dostać. Jasne, powinieneś przynajmniej mieć jakiś rodzaj marketingu mobilnego, ale wchodzić na rynek, ponieważ czujesz, że jesteś musi prowadzić do niechlujnej kampanii. Upewnij się, że to coś, co chcesz zrobić.Marketing mobilny to dziedzina wielkiej kreatywności z wieloma strategiami i planami. To jest zarówno jego najważniejszy punkt, jak i jego upadek. Jest to atrakcja, ponieważ ma różne opcje, które można dostosować, i jest wadą, ponieważ te różne opcje utrudniają podjęcie decyzji. Te wskazówki powinny ci trochę ułatwić.