Ulepsz swój marketing mobilny dzięki tym pomysłom
Nauka o marketingu mobilnym może być bardzo przytłaczająca, ale tak jak wszystko inne, można ją bardzo łatwo zbadać, nauczyć się i zastosować.
Teraz, gdy już znalazłeś tę listę wskazówek, miejmy nadzieję, że możesz wyjść nieco bardziej poinformowany, jeśli chodzi o marketing mobilny, dzięki czemu możesz dopracować swój plan i zostać świetnym marketerem.Wysyłaj oferty lub komunikaty oszczędnie w ramach mobilnej kampanii marketingowej. Klienci rejestrują się, aby otrzymywać cenne i istotne informacje lub oferty, ale nie reagują dobrze na przytłaczającą liczbę wiadomości. Wiele osób jest obecnie bombardowanych przez e-maile i wiadomości tekstowe, więc upewnij się, że Twoja komunikacja wyróżnia się jako dostarczająca wartości, a jednocześnie nie jest denerwująca.Zrób swoje badania. Zrozumienie, jak działa marketing mobilny, to najważniejszy krok, jaki należy podjąć, zanim się w to zagłębi. Wyszukaj inne kampanie marketingowe i zobacz, które z nich się sprawdziły, a które nie. Posiadanie tych informacji w kopii zapasowej może być dobrym sposobem na udaną drogę do marketingu.Będziesz mieć trudny wybór w marketingu mobilnym, jeśli chodzi o to, czy wybrać aplikacje mobilne, czy witryny mobilne. Musisz pozwolić, aby rzeczywista wiadomość wybrała tutaj swoje medium. Innymi słowy, powinieneś płynąć z prądem, cokolwiek działa lepiej z jedną metodą niż z drugą. Nie próbuj zmusić go, aby poszło dobrze w drugą stronę.Używaj poprawnej gramatyki, mimo że większość mobilnego świata nie skupia się na tym. Używanie skrótów i mowy w sieci jak „LMAO” to po prostu nie jest sposób, w jaki chcesz prowadzić biznes. Bądź tutaj wytrawnym profesjonalistą i zawsze pracuj nad używaniem dobrej gramatyki zamiast slangu lub akronimów w swoich treściach.Twoja obecność w mediach społecznościowych jest bardzo ważna w marketingu mobilnym, ale sprawy nie powinny wydawać się przypadkowe i nieostrożne.
Nie spiesz się, aby rozwinąć legalną obecność na rynku społecznościowym w różnych witrynach, wraz z profilami i dokładnymi informacjami o Twoim życiu i działalności.
Nie bądź przypadkową obecnością w serwisie społecznościowym.Powinieneś oferować jakiś rodzaj kuponu przynajmniej raz w tygodniu na jakiś rodzaj sprzedawanego produktu lub usługi, którą oferujesz. Niezależnie od tego, czy jest to bezpłatna aplikacja, e-book, 7-dniowy okres próbny na coś, czy nawet wyłączny dostęp do określonego obszaru witryny lub firmy, cotygodniowy prezent może zdziałać cuda.Wiesz już, że powinieneś wchodzić w interakcje z klientami za pośrednictwem marketingu mobilnego, ale możesz też poprosić klientów o interakcję z Tobą. Wysyłasz im filmy i wiadomości; może powinieneś zapytać, czy mają coś, co chcą wysłać. Zwłaszcza jeśli masz blog powiązany z Twoją firmą, umieszczanie tam filmów użytkowników może zwiększyć Twój profil.Kody QR to najnowszy trend w marketingu mobilnym. Chcesz umieścić kod kreskowy na swoim produkcie, a klient może go następnie zeskanować swoim smartfonem. Po zeskanowaniu kodu kreskowego możesz skonfigurować go tak, aby połączyć go z kuponem lub filmem, naprawdę cokolwiek chcesz, co przyniesie większe zainteresowanie Twoim produktem.Uzyskaj pozwolenie przed rozpoczęciem dodawania numerów telefonów komórkowych do bazy danych. Otrzymanie pozwolenia oznacza, że znalazłeś kogoś, kto jest zainteresowany Twoją usługą lub produktem. Jeśli nie uzyskasz pozwolenia, wysyłasz wiadomości, które prawdopodobnie nigdy nie zostaną przeczytane. Wysyłanie wiadomości bez pozwolenia może być również świetnym sposobem na zrujnowanie Twojej reputacji.Jak każdy inny temat, świat marketingu mobilnego jest rozległy i zawiera mnóstwo dostępnych informacji. Czasami wystarczy mała wskazówka, od czego zacząć, aby móc zacząć. Mam nadzieję, że otrzymałeś to z powyższych wskazówek.